Záruka a reklamace

I. Obecná informace

Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní a takové zboží, u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Pokud se i přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat!

II. Poškození vzniklé přepravou zásilky

V případě, že je Vám dodán poškozený balík, doporučujeme ho nepřevzít. Pokud kupující zjistí až po zaplacení a rozbalení, že je zásilka poškozena, kontaktuje reklamační oddělení přepravce a to nejpozději¨do 2 pracovních dní.

III. Nekompletní zásilka

V případě, že je Vám dodán nekompletní balík, kontaktuje nás na emailu expedice@okzahrady.cz nebo na tel. 739 451 935 a to nejpozději do 2 pracovních dní.

IV. Závada při prvním použití výrobku

Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:

  • Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
  • Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak není výměna možná).

V. Reklamace v záruční době

Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. U některých výrobků je výrobcem záruční doba prodloužena.

Kupující podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, která měla věc v okamžiku převzetí kupujícím.

Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil.

Podmínkou pro přijetí reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době.

Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.

V případě dřevěného zahradního nábytku a terasových prken se záruka nevztahuje na mechanické poškození, násilné či neodborné zacházení, vznik výsušných trhlin, na drobné barevné odlišnosti, výskyt zdravých suků, zásmolků, drobného zakřivení a dalších přirozených vlastností dřeva. Záruka se nevztahuje na menší deformace vlivem točitého růstu dřeva, které žádným způsobem nenaruší funkčnost zahradního nábytku či terasových prken.

Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy je vada vytčena.

VI. Postup při reklamaci

Pro rychlé vyřízení reklamace nejprve nahlaste závadu v nejkratší možné době (telefonicky, e-mailem). Následně zboží k reklamaci předejte osobně v naší kamenné prodejně nebo poštou (zásilkovou službou). Doporučujeme přiložit kopii faktury nebo paragonu.

Upozornění: Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.

V případě, že zasíláte poštou zboží k oprávněné reklamaci na vlastní náklady, je možné požadovat slevu při dalším nákupu nebo Vám můžeme zaslat peníze na Váš účet (platí pro doložené nutné náklady na dopravu). V takovém případě je třeba výši dopravného doložit dokladem o zaplacení (např. podacím lístkem).

doprava-zdarma
Doprava zdarma
při nákupu již od 1000 Kč
rez-na-miru-okz
Zboží na míru
dle potřeb zákazníka
podpora-okz
Zeptejte se
odborné zákaznické podpory
servis-okz
Autorizovaný servis
záruční i pozáruční

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení